"
تهران : ساعت ۹ الی ۱۴ کرج : ۱۴ الی ۲۱
Tehran: 02122030065 Karaj : 02634441333

فیشال صورت چیست و چگونه انجام می شود ؟

سطح پوست پوشیده از سلول های مرده یا لایه شاخی است. این سلول ها در سطحی ترین بخش پوست قرار می گیرند. وظیفه ی سلول های مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلول ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطر ساز بیرونی هستند. در حالت نرمال ، بدن تقریبا ماهی یک بار سلول های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول های جدید تری را جایگزین آن ها می کند. به همین دلیل این سلول های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می شوند. برداشت این سلول ها به شما کمک می کند تا پوست شفاف تری داشته باشید.
فیشیال یک روش درمانی بسیار محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت یک ساعت انجام می شود ، که این مراحل شامل بخار ، ماسک صورت ، لایه برداری ، پاکسازی ، ماساژ صورت ، استفاده از بروز ترین دستگاه های پاکسازی و درمانی صورت در مجموعه کلینیک سمین .
درمانی که با هدف بهبود ظاهر پوست و آرامش بیشتر پوست و صورت انجام می شود. فیشیال از جمله روش های جدیدی است که به منظور جوانسازی پوست انجام می شود و کاملا غیر تهاجمی است.

کاربرد های فیشال 

- افزایش تولید کلاژن 
- برداشت سلول های مرده ی پوست 
- بهبود ظاهری خطوط و لک های ظریف روی صورت 
- پاکسازی منافذ 
- رطوبت دهی و آبرسانی پوست 

مزایای فیشال پوست 

پاکسازی عمقی : این نوع پاکسازی کمک می کند هر گونه تجمع چربی ، سموم و کثیفی ها ، هم چنین باکتری هایی که در بروز مشکلات پوستی دخیل هستند از بین بروند. لایه برداری مناسب و خوب با میکرودرم ، هرگونه سلول مرده بر روی پوست را از بین می برد و امکان جذب بهتر دیگر محصولات را فراهم می کند. این کار همچنین کمک می کند تا پوستی شاداب ، نرم تر و جوان تر داشته باشیم .
ضد پیری : درمان های فیشیال ، روند افزایش سن و پیری را کند می کنند و جلوی بروز چین و چروک های پوستی را می گیرند. ماساژ های پوستی با کرم های ضد پیری و استفاده از دستگاه های درمانی کلینیک سمین برای کند کردن روند پیری پوست ، باعث بهبود خونرسانی و اکسیژن رسانی و در نهایت افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت کشسانی پوست شما می شود و نتیجه ی آن ، کاهش خطوط و چین و چروک های پوستی و کند کردن روند پیری می شود .

جوانسازی پوست : لایه برداری ، ماساژ ، بخار و ماسک در طول درمان فیشیال به جوانسازی پوست کمک می کند ، به عبارتی دیگر،  پوستی شاداب ، جوان و سالم خواهید داشت. ممکن است نتایج بلافاصله بعد از درمان مشاهده نشود ، اما پوست در دراز مدت ترمیم می شود و شما این را به خوبی احساس خواهید کرد. البته توصیه می شود درمان ادامه دار باشد .

بهبود روال مراقبت از پوست : متخصص پوست اول با بررسی پوست شما به این نتیجه می رسد که کدام روش فیشیال برای شما مناسب تر است که این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توانند از بروز مشکلات پوستی پیشگیری کنند و پوست شما را در وضعیت خوبی نگه دارند.

درمان مشکلات پوستی : بعد از تشخیص مشکل پوستی ، فیشیال پوست میتواند به درمان و بهبود شرایط پوست کمک کند. مشکلاتی از قبیل جوش های سرسیاه ، سر سفید ، آسیب های ناشی از نور خورشید و زخم های آکنه و موارد دیگر با درمان فیشیال به حداقل می رسند یا به طور کامل درمان می شوند.
     


                                                                                                             


انواع فیشیال پوست 
کلاسیک ، وی آی پی ، تخصصی دور چشم ، تخصصی ضد لک ، تخصصی ضد جوش ، کنترل چربی ، گلد تراپی ، لیفتینگ ، ویتامین سی ، کربکسی تراپی ، کلاژن تراپی ، کربن تراپی ، پلاژن تراپی ، میکروکارنت ، میکرودرم ، میکرونیدلینگ ، پلاسما ، هیدرودرم 

مراحل فیشال پوست 
پاکسازی پوست : در مرحله ی اول به طور کامل صورت را پاکسازی می کنیم تا هرگونه مواد آرایشی و آلودگی از روی پوست برداشته شود.
بخاردهی یا بخور : بخاردهی با هدف پاکسازی عمقی تر پوست انجام می شود و به مرطوب شدن پوست برای انجام مراحل بعدی کمک می کند.
لایه برداری : در این مرحله با توجه به پوست شما ، سلول های مرده  پوستی با استفاده از کرم لایه بردار ، اسکراپ یا بخاردهی از روی پوست برداشته می شوند. لایه بردارها ، حاوی آنزیم ها و مواد شیمیایی هستند که پیوند میان سلول های پوستی را شل می کنند و باعث میشود لایه برداری بهتر انجام شود.
تخلیه : این مرحله برای باز کردن منافذی که با چربی های اضافی یا سلول های مرده ی پوستی ، مسدود شده اند انجام می شود ، چرا که منافذ بسته علت ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه هستند. 
ماساژ : فیشال عمدتا شامل ماساژ صورت است که به منظور بهبود تخلیه ی سیستم لنفاوی و سم زدایی بدن انجام می شود.
ماسک و دیگر موارد : در این مرحله ماسک مناسب پوست یا یک آبرسان بر روی پوست زده می شود تا خشکی پوست از بین برود و مراحل فیشال با سرم ، مرطوب کننده و ضد آفتاب به پایان می رسد.
 
بعد از فیشال پوست چه مراقبت هایی نیاز است ؟

- تا 24 ساعت به صورت آب نزنند 
- تا 24 ساعت هیچ گونه آرایشی نکنند 
- ضد آفتاب هر 2 ساعت یکبار تمدید شود 

تعداد جلسات فیشیال پوست 

برای فیشال درمانی حدودا 4 جلسه بسته به نیاز پوست است.
برای فیشال کلاسیک لازم است هر ماه انجام شود تا پوست را از آلودگی ها و چین و چروک و پیری زودرس محافظت کند.

برای رزرو وقت با متخصص فیشال پوست خانم طیبه قورچیان با شماره تلفن درج شده در سایت تماس فرمایید.
(مجموعه کلینیک پوست و مو و زیبایی سمین