"
تهران : ساعت ۹ الی ۱۴ کرج : ۱۴ الی ۲۱
Tehran: 02122030065 Karaj : 02634441333

مزوتراپی صورت چیست ؟ 

مزوتراپی صورت روشی است که مواد مغذی و مفید برای پوست صورت را به لایه های زیرین پوست می رساند. این کار با تزریق مواد و کوکتل های مخصوص به عمق خاصی از پوست صورت توسط پزشک انجام می شود.
یکی از موادی که برای جوانسازی پوست مفید است و در مزوتراپی صورت کاربرد زیادی دارد ، هیالورونیک اسید است. اما هیالورونیک اسید ها و آنتی اکسیدان چه هستند و چه نقشی دارند ؟ هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و نقش کلیدی در سلامت پوست انسان ایفا می کند ، این ماده مانند یک اسفنج عمل کرده و آب در سطح پوست ذخیره می کند. 
با بالا رفتن سن بیش از دو سوم از حجم هیالورونیک اسید پوست از بین می رود به طوری که در سن 35 سالگی ضخامت پوست به طور متوسط در حدود 22 درصد کاهش یافته است ، هر چقدر که پوست نازک تر می شود ، شکننده تر و خشک تر شده و به دنبال آن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.
از سوی دیگر یکی از عوامل تخریب پوست در گذر عمر ، اکسیدان ها هستند ، در ترکیبات مزوتراپی اگر بتوانیم به طور منظم هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان را به پوست تزریق کنیم ، روند افت پوست بسیارکندتر خواهد شد و در پروسه ی درمان پوست بسیار شاداب تر خواهد بود.
              
                                                                                         
                                                                                                              
 

مزایای مزوتراپی صورت چیست ؟

دریافت غلظت بالایی از ویتامین ها :  در مزوتراپی سرم ها ، ویتامین ها و مواد مغذی پوست با غلظت نسبتا بالایی در اختیار آن قرار میگیرند. این مواد مغذی با قرار گرفتن در لایه ی میانی پوست ، سبب طراوت و تازگی پوست می شوند. به این ترتیب پوست مواد مورد نیاز خود را دریافت می کند و شاهد جوانی و رفع چین و چروک های آن خواهیم بود.
جایگزین مناسب جراحی های گران قیمت : مزوتراپی تکنیکی ایده آل برای افرادی است که از جراحی های خطرناک هراس دارند. دیگر برای برخورداری از پوستی جوان و شاداب نیاز نیست که زیر تیغ جراحی بروید. این تکنیک کم تهاجمی ، سرم ها و مواد مورد نیاز پوست را از طریق سوزن های کوچکی به لایه ی مزودرم انتقال می دهد. به این ترتیب پوستی سالم و خیره کننده را خواهید داشت.
رفع نیاز های مختلف پوست : مزوتراپی انواع معضلات پوستی را برطرف می کند. به کمک این تکنیک انواع نیاز های پوست به راحتی تامین میشود و بالافاصله بعد از جلسه ی اول درمان نتایج را مشاهده خواهید کرد.
روشن شدن و شفافیت پوست : به کمک این تکنیک انواع لکه های ناشی از پیری ، رنگدانه های حاصل از تابش نور خورشید و جای زخم ها قابل درمان است. در این تکنیک پوست شما شفاف شده و روشنی خیره کننده ای به آن می بخشد. چرا که با بهبود گردش خون در پوست ، مواد مغذی مورد نیاز سلول ها تامین می شود. به این ترتیب سلول های جدید تولید می شوند ، پوست روشن تر و شفاف خواهد شد.
کمک به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست : رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و موجب آبرسانی به پوست می شود و نه تنها روند پیری پوست متوقف می شود ، بلکه خاصیت ارتجاعی به پوست بر می گردد . بنابراین افتادگی پوست ، خطوط ریز و چین و چروک ها به کمک این تکنیک قابل درمان است .





مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت 


1- از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون مانند آسپرین خودداری کنید 
2- 10 تا 15 ساعت بعد از مزوتراپی ، پوست نباید با آب تماسی داشته باشد
3- به مدت 2 روز بعد از درمان از انجام فعالیت های شدید ورزشی خودداری کنید
4- قبل و بعد از مزوتراپی از داروهای ضد التهاب استفاده نکنید 
5- الکل ، کافئین و سیگار کشیدن بعد از مزوتراپی ممنوع است 
6- از تماس با پوست یا خارش آن به خصوص در محل تزریق پرهیز کنید 
   

برای مراجعه به مجموعه کلینیک سمین و رزرو وقت با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بفرمایید 
(دکتر زهرا ادبی)